La marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bull

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Mas León, Nil
dc.date.accessioned
2015-04-16T10:54:47Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:56Z
dc.date.available
2015-04-16T10:54:47Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:56Z
dc.date.created
2015-01
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/248997
dc.description.abstract
En els últims anys la comunicació ha evolucionat a causa de la digitalització de la societat i l'aparició de múltiples plataformes socials. Per això, aquesta investigació busca analitzar com ha canviat l'entorn comunicatiu, fins a quins nivells ha afectat això a les marques i als consumidors prenent com a punt central d'aquest projecte la transmedialitat, les seves característiques i les seves funcions. A més, analitzarem tots aquests canvis aplicant els coneixements teòrics a la campanya Red Bull Stratos, que per a molts va marcar un abans i un després en la història del màrqueting de continguts.
cat
dc.format.extent
79 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Multimèdia interactius
cat
dc.subject.other
Comunicació en màrqueting
cat
dc.title
La marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bull
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-MAS-2015.pdf

1.369Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)