Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/25221

Causal Control of a Diesel Hybrid Electric Vehicle Considering Transient Emissions
Hernandez Hotter, Alberto
Eidgenössische Technische Hochschule Zürich; Nüesch, Tobias
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils
-Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Degradació ambiental::Contaminació atmosfèrica
-Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Enginyeria ambiental::Tractament d'emissions i olors
-Hybrid electric vehicles
-Automobiles -- Pollution control devices
-Automobiles -- Motors -- Exhaust gas
-Vehicles elèctrics híbrids
-Automòbils -- Contaminació
-Automòbils -- Motors -- Gas d'escapament
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Politècnica de Catalunya;
Eidegenössische Technische Hochschule Zürich
         

Mostrar el registro completo del ítem