La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Sanz Cusó, Georgina
dc.date.accessioned
2014-12-17T12:59:49Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:41Z
dc.date.available
2014-12-17T12:59:49Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:41Z
dc.date.created
2014-09
dc.date.issued
2014-12-17
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/243769
dc.description.abstract
Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la a la ment del consumidor. Com es conclourà, la creació d’una marca ciutat potent està esdevenint una necessitat per a les grans ciutats, i el cinema és una eina amb un alt poder d’influència sobre el públic receptor.
cat
dc.format.extent
100 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
cat
dc.subject.other
Ciutats
cat
dc.subject.other
Cinematografia
cat
dc.subject.other
Allen, Woody
cat
dc.subject.other
Nova York (Nova York)
cat
dc.subject.other
Barcelona
cat
dc.title
La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-SANZ_CUSO-2014.pdf

49.52Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)