Thumbnail

    Disseny d’un Projecte d’Aprenentatge-Servei (ApS): millorant la inclusió de les persones amb diversitat funcional als centres i entorns educatius 

    Planiol i Molist, Mariona (2025-09)

    "Disseny d'un Projecte d'Aprenentatge-Servei (ApS): millorant la inclusió de les persones amb diversitat funcional als centres i entorns educatius": és la creació d’una proposta innovadora amb les característiques dels ...

    Thumbnail

    Evolució de l’educació inclusiva a Catalunya: avenços i qüestions pendents 

    Brugués Claramunt, Abel (2025-06)

    Aquest treball analitza l’evolució de l’educació inclusiva a Catalunya durant els darrers 25 anys, amb un enfocament específic en l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). A partir d’una revisió documental de ...

    Thumbnail

    La inclusió educativa d'alumnes amb discapacitat intel·lectual i Trastorn de l’espectre de l’autisme a secundaria: un estudi exploratori sobre la implementació del decret 150/2017 en centres educatius de Manresa 

    Tort Rodenas, Marcel (2025-06)

    El present Treball de Fi de Màster analitza com tres instituts de secundària de Manresa implementen el Decret 150/2017 —norma clau de l’educació inclusiva a Catalunya— en l’atenció a l’alumnat amb discapacitat intel·lectual ...

    Thumbnail

    La lectoescritura en niños TEA 

    Domenech Vallejo, Andrea (2017-12)

    Aquest treball es centra en la importància de l'ensenyament i l’aprenentatge d'alfabetització en alumnes amb trastorns d'espectre autista en l'etapa d'educació infantil. Es pretén investigar sobre les necessitats i problemes ...