To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21935
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Grau Mur, Ramon |
dc.contributor.author | Soler Cazorla, Juan Pedro |
dc.date | 2014-06 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/21935 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Enginyeria naval |
dc.subject | Marine engineering |
dc.subject | Ship propulsion |
dc.subject | Stirling engines |
dc.subject | Stirling |
dc.subject | Motores |
dc.subject | Vaixells -- Propulsió |
dc.subject | Motors Stirling |
dc.title | Estudio de viabilidad de la implantación de un motor Stirling utilizando el calor residual de un buque. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |