dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Fondevila i Gascón, Joan Francesc, |
dc.contributor.author |
Naya Mercadal, Albert |
dc.date.accessioned |
2014-06-10T11:35:17Z |
dc.date.available |
2014-06-10T11:35:17Z |
dc.date.created |
2014-01 |
dc.date.issued |
2014-06-10 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/232705 |
dc.format.extent |
67 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Mitjans de comunicació de massa |
dc.subject.other |
Diaris |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
dc.subject.other |
Google+ (Recurs electrònic) |
dc.subject.other |
LinkedIn (Recurs electrònic) |
dc.title |
La actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedin |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la
vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es
connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat d'entretenir-se i informar-se.
Tot això ha fet que molts mitjans de comunicació tradicionals hagin hagut de
renovar-se per oferir als usuaris un servei que anys enrere ni es plantejaven i que en
alguns casos els ha agafat desprevinguts. Per això, el present Treball Final de
Carrera analitza l'activitat dels mitjans El País, El Mundo, La Vanguardia i El
Periódico de Catalunya a les xarxes socials Google+ i LinkedIn. La popularitat, la
interactivitat i la influència seran factors determinants per veure quin és el mitjà que
realitza un millor ús d'aquestes xarxes socials, minoritàries, que guanyen terreny en
el dia a dia. |