La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Borrás Salmerón, Paula
dc.date.accessioned
2014-06-06T12:51:45Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:09Z
dc.date.available
2014-06-06T12:51:45Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:09Z
dc.date.created
2014-01
dc.date.issued
2014-06-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231970
dc.description.abstract
Aquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la contrapublicitat com rebuig i protesta dins del moviment anticonsumista. A la segona s’estudiarà la contrapublicitat des del discurs publicitari i l’entramat legislatiu que el regula, dins el marc de la publicitat comparativa i/o il·lícita. Com es conclourà, en ambdós casos es tracte d’un discurs de caràcter divulgatiu que atenta conra els interessos de la marca o marques que el protagonitzen.
cat
dc.format.extent
133 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Contracultura
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.title
La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación?
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-BORRAS-2014.pdf

25.33Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)