dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Piera Miquel, Mercedes
dc.contributor.author
Batlló Soler-Lluró, Inés
dc.date.accessioned
2014-06-06T11:32:10Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:04Z
dc.date.available
2014-06-06T11:32:10Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:04Z
dc.date.issued
2014-06-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231960
dc.description.abstract
En el present treball es durà a terme un Pla de Comunicació per Jo Malone, marca britànica de referència a Anglaterra que presenta un exclusiu portafoli de fragàncies i de productes per a la cura personal i de la llar, donat que no acaba de consolidar-se a Barcelona. Es realitzarà un anàlisi intern i extern de la marca per detectar les seves debilitats i potenciar les seves fortaleses i, amb els resultats obtinguts, es definiran els objectius i l’estratègia a seguir al Pla de Comunicació, amb la intenció de donar a conèixer Jo Malone i de posicionar-la com a marca de fragàncies y de productes per a la persona i per a la llar de referència a Barcelona, i a Espanya per extensió.
cat
dc.format.extent
78 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Marques comercials
cat
dc.subject.other
Comunicació
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.title
Plan de comunicación para Jo Malone en Barcelona
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat