La tecnologia com a eina al servei de l’educació: una visió humanitzadora

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor.author
Fondevila i Gascón, Joan Francesc,
dc.date.accessioned
2014-05-29T10:58:17Z
dc.date.available
2014-05-29T10:58:17Z
dc.date.created
2010-05
dc.date.issued
2014-05-29
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231226
dc.description.abstract
L’aplicació de les les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) a l’educació presenta trets positius pel que fa a l’aprenentatge significatiu, la construcció del coneixement, el pensament reflexiu o la interacció social i cognitiva, però s’ha d’utilitzar seguint els valors humanitzadors de la responsabilitat, el respecte, la disciplina, la generositat i el treball col•laboratiu. A tal efecte cal elegir la tecnologia adient, supervisar els continguts, crear exercicis innovadors i garantir la connectivitat. Avantatges comprovats de la tecnologia aplicada a l’ensenyament són la millora del seguiment del curs en cas de situacions de força major, un enriquiment de l’alumnat arran de la presència d’elements multimèdia, hipertextuals i interactius, i la possibilitat d’estendre l’activitat acadèmica de forma asincrònica utilitzant les aules virtuals.
cat
dc.format.extent
12 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Tecnologia de la informació
cat
dc.subject.other
Educació
cat
dc.subject.other
Humanisme
cat
dc.title
La tecnologia com a eina al servei de l’educació: una visió humanitzadora
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
cat
dc.subject.udc
316
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

COMUNICACIÓ-JFFONDEVILA-2010.pdf

38.63Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)