La necesidad de la práctica psicopedagógica en los centros escolares

Author

Nin Sadurní, Virginia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia

Publication date

2014-02-25



Abstract

Són dos els objectius del present treball: el primer, poder comprendre si la presència dels psicòlegs educatius als centres escolars resulta ser veritablement necessària i, per tant, útil, per al conjunt de la Comunitat escolar; el segon, esbrinar quins són els factors que faciliten i possibiliten una pràctica psicopedagògica eficaç a les escoles. Per a això, es realitza una anàlisi històrica del desenvolupament de la psicopedagogia, es descriuen les seves funcions, els models d’intervenció, els elements en els quals s’ha de recolzar la seva pràctica de treball i el conjunt de mesures que fan efectiva la seva actuació. A partir d’aquesta anàlisi es comprova que no només és necessària la seva presència, sinó que una pràctica eficaç pot ser possible.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

159.9 - Psychology

Subject

Psicologia pedagògica; Escoles

Pages

104 p.

Documents

TFC-NIN-2013.pdf

706.4Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)