To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/20172
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria |
dc.contributor.author | Fàbregas Ruesgas, Juan José |
dc.contributor.author | Hernández Abad, Francisco |
dc.contributor.author | Hernández Abad, Vicente |
dc.contributor.author | Rojas Sola, José Ignacio |
dc.date | 2013 |
dc.identifier.citation | Fàbregas, J. [et al.]. Comparative analysis of a universsity learning experience. Classroom mode versus distance mode. A: Congreso Internacional de Ingeniería Gráfica. "XXIII International Conference on Graphic Engineering, proceedings. Madrid 2013, June, 19, 20, 21". Madrid: Universidad Politécnica de Madrid (UPM), 2013. |
dc.identifier.citation | 978-84-695-7930-5 |
dc.identifier.citation | M-17757-2013 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/20172 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universidad Politécnica de Madrid (UPM) |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Multimèdia aplicada a la formació |
dc.subject | Distance education--Technological innovation |
dc.subject | Cooperative/collaborative learning |
dc.subject | Distance education and telelearning |
dc.subject | Interactive learning environments |
dc.subject | Teaching/learning strategies |
dc.subject | Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Ensenyament virtual |
dc.title | Comparative analysis of a universsity learning experience. Classroom mode versus distance mode |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |