To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/34226
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Arnaus i Morral, Remei |
dc.contributor.author | Pérez de Lara, Nuria |
dc.date | 1994 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/34226 |
dc.format | 17 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/125565 |
dc.relation | Temps d'Educació, 1994, num. 12, p. 75-84 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 1994 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Eficàcia de l'ensenyament |
dc.subject | Mètodes educatius |
dc.subject | Relacions professor-alumne |
dc.subject | Investigació qualitativa |
dc.subject | Effective teaching |
dc.subject | Educational methods |
dc.subject | Teacher-student relationships |
dc.subject | Qualitative research |
dc.title | Discursos crítics, pràctiques ètiques. Repensant la funció docent a la Universitat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |