dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Piera Miquel, Mercedes |
dc.contributor.author |
Del Río Blasco, Adrià |
dc.date.accessioned |
2012-11-19T11:49:25Z |
dc.date.available |
2012-11-19T11:49:25Z |
dc.date.created |
2012-09 |
dc.date.issued |
2012-11-19 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/203781 |
dc.format.extent |
73 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Mitjans de comunicació de massa |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
dc.subject.other |
Blocs |
dc.title |
Los blogs: comparativa de tres casos prácticos |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present treball de final de carrera reflexiona sobre la importància que tenen els blocs actualment i analitza i compara tres casos pràctics per a obtenir un resultat que, posteriorment, tractarem d’aplicar al nostre bloc personal: Diezcontraonce. Des de l’aparició dels blocs, les empreses confien cada vegada més en aquesta eina per a comunicar els seus missatges. Alguns blogaires han adquirit un gran nivell d’influència i les empreses els tenen en compte, tant o més que als mitjans de comunicació. Casos com Enrique Dans, TcBlog i El Blog de Juan Merodio ens ajudaran a convertir el nostre blog en una potent eina de comunicació, influent i amb èxit. I ara, seran capaços els blogs i els blocaires de desbancar del tot als tradicionals mitjans de comunicació? |