dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Piera Miquel, Mercedes
dc.contributor.author
Del Río Blasco, Adrià
dc.date.accessioned
2012-11-19T11:49:25Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:05Z
dc.date.available
2012-11-19T11:49:25Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:05Z
dc.date.issued
2012-11-19
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/203781
dc.description.abstract
El present treball de final de carrera reflexiona sobre la importància que tenen els blocs actualment i analitza i compara tres casos pràctics per a obtenir un resultat que, posteriorment, tractarem d’aplicar al nostre bloc personal: Diezcontraonce. Des de l’aparició dels blocs, les empreses confien cada vegada més en aquesta eina per a comunicar els seus missatges. Alguns blogaires han adquirit un gran nivell d’influència i les empreses els tenen en compte, tant o més que als mitjans de comunicació. Casos com Enrique Dans, TcBlog i El Blog de Juan Merodio ens ajudaran a convertir el nostre blog en una potent eina de comunicació, influent i amb èxit. I ara, seran capaços els blogs i els blocaires de desbancar del tot als tradicionals mitjans de comunicació?
cat
dc.format.extent
73 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Mitjans de comunicació de massa
cat
dc.subject.other
Xarxes socials
cat
dc.subject.other
Blocs
cat
dc.title
Los blogs: comparativa de tres casos prácticos
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat