To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/29012
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Mateo Andrés, Joan |
dc.date | 2012-07-31T10:24:24Z |
dc.date | 2012-07-31T10:24:24Z |
dc.date | 2001 |
dc.date | 2012-07-18T11:19:08Z |
dc.date.accessioned | 2012-09-27T22:25:06Z |
dc.date.available | 2012-09-27T22:25:06Z |
dc.date.issued | 2012-09-27T22:25:06Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/29012 |
dc.format | 24 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126255 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2001, num. 25, p. 239-263 |
dc.rights | (c) ICE Universitat de Barcelona, 2001 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Filosofia de la ciència |
dc.subject | Investigació en ciències socials |
dc.subject | Teoria del coneixement |
dc.subject | Philosophy of science |
dc.subject | Social science research |
dc.subject | Theory of Knowledge |
dc.title | Controversies metodològiques de la investigació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |