To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/28964
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Forner, Àngel |
dc.date | 2012-07-30T11:52:26Z |
dc.date | 2012-07-30T11:52:26Z |
dc.date | 1998 |
dc.date | 2012-07-17T11:00:43Z |
dc.date.accessioned | 2012-08-30T22:15:21Z |
dc.date.available | 2012-08-30T22:15:21Z |
dc.date.issued | 2012-08-30T22:15:21Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/28964 |
dc.format | 8 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/125742 |
dc.relation | Temps d'Educació, 1998, num. 18, p. 169-176 |
dc.rights | (c) ICE Universitat de Barcelona, 1998 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Currículums (Ensenyament) |
dc.subject | Reforma de l'educació |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | Curricula (Courses of study) |
dc.subject | Educational change |
dc.title | La formació dels nous mestres: revisió del pla d'estudis |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |