To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/16018
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Construccions Arquitectòniques II |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GICITED - Grup Interdiciplinari de Ciència i Tecnologia en l'Edificació |
dc.contributor.author | Gómez Soberón, José Manuel Vicente |
dc.contributor.author | Cabrera Covarrubias, Francisca Guadalupe |
dc.contributor.author | Arredondo Rea, Susana Paola |
dc.contributor.author | Corral Higuera, Ramón |
dc.contributor.author | Almaral Sánchez, Jorge Luis |
dc.contributor.author | Gómez Soberón, M. Consolació |
dc.contributor.author | Gómez Soberón, Urbelino J. |
dc.contributor.author | Pinedo, Agustín |
dc.date | 2012-05-01 |
dc.identifier.citation | Gómez, J. M. [et al.]. Psychometric analysis in knowledge-evaluation questionnaires, identification and implication. "Educational Research", 01 Maig 2012, vol. 3, núm. 5, p. 457-467. |
dc.identifier.citation | 2141-5161 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/16018 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://interesjournals.org/ER/pdf/2012/May/G%C3%B3mez-Soberon%20et%20al.pdf |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Gestió i planificació educativa |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Educational evaluation |
dc.subject | Questionnaires |
dc.subject | Avaluació curricular -- Ensenyament universitari |
dc.title | Psychometric analysis in knowledge-evaluation questionnaires, identification and implication |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |