To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/2706
dc.contributor | Institut de Robòtica i Informàtica Industrial |
---|---|
dc.contributor.author | Agostini, Alejandro Gabriel |
dc.contributor.author | Celaya Llover, Enric |
dc.contributor.author | Torras, Carme |
dc.contributor.author | Wörgötter, Florentin |
dc.date | 2008 |
dc.identifier.citation | Agostini, Alejandro; Celaya, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin. "Action rule induction from cause-effect pairs learned through robot-teacher interaction". A: 2008 International Conference on Cognitive Systems (CogSys), Karlsruhe, Alemanya, 2008. University of Karlsruhe, 2008, p. 213-218. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/2706 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | University of Karlsruhe |
dc.relation | International Conference on Cognitive Systems (CogSys) |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Representació del coneixement |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Aprenentatge automàtic |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial artificial |
dc.subject | Intelligent robots and autonomous agents |
dc.subject | Machine learning |
dc.subject | Planning / Artificial intelligence |
dc.subject | Robots |
dc.subject | Sistemes de control intel·ligents |
dc.subject | Aprenentatge automàtic |
dc.subject | Planificació / Intel·ligència artificial |
dc.subject | Classificació INSPEC::Automation::Robots::Intelligent robots |
dc.subject | Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Learning (artificial intelligence) |
dc.subject | Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Planning (artificial intelligence) |
dc.title | Action rule induction from cause-effect pairs learned through robot-teacher interaction |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |