To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/2149
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GRHCT - Grup de Recerca d'Història de la Ciència i de la Tècnica |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SC-SIMBIO - Sistemes complexos. Simulació discreta de materials i de sistemes biològics |
dc.contributor.author | Blanco Abellán, Mónica |
dc.contributor.author | Ginovart Gisbert, Marta |
dc.date | 2007 |
dc.identifier.citation | Blanco, M.; Ginovart, M. “Suggestions for Teaching Exploratory Data Analysis in Engineering Education within the European Credit Transfer System.” Proceedings of the CIEAEM 59. Mathematical activity in classroom practice and as research object in didactics: two complementary perspectives. Dobogókö (Hongria): Varga Tamás Foundation (2007), p. 65-72. |
dc.identifier.citation | 978-963-06-3733-6 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/2149 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Varga Tamás Foundation |
dc.relation | CIEAEM Congress (59è : 2007 : Dobogoko, Hongria) |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d’Educació Superior |
dc.subject | Mathematics education |
dc.subject | Bologna process (European higher education) |
dc.subject | cooperative learning |
dc.subject | jigsaw model |
dc.subject | exploratory data analysis |
dc.subject | statistical project |
dc.subject | student-generated data |
dc.subject | Ensenyament -- Innovacions |
dc.subject | Matemàtica -- Aplicacions científiques -- Llibres de text -- Ensenyament universitari |
dc.subject | Matemàtica--Didàctica |
dc.subject | Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject | Classificació AMS::97 Mathematics Education |
dc.title | Suggestions for teaching exploratory data analysis in engineering education within the European Credit Transfer System |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |