dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Muñoz Roca, María
dc.contributor.author
Verdura Peralta, Silvia
dc.date.accessioned
2012-03-30T11:56:03Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:41Z
dc.date.available
2012-03-30T11:56:03Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:41Z
dc.date.issued
2012-03-30
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182672
dc.description.abstract
La comunicació interna en les empreses és una eina capaç no tan sols d’informar als treballadors de la mateixa sinó també de motivar-los, retenir el talent i augmentar l’orgull de pertinença, que contribuirà positivament a crear un ambient favorable als resultats. Mentre que en comunicació externa s’obren noves portes i s’intenta innovar a diari, la comunicació interna sovint és descuidada. Un ajustament als canals d’aquest tipus de comunicació, nodrint-se de la ja experimentada comunicació externa pot ser una manera de canviar, créixer i ajudar a que l’equip de la companyia estigui encara més unit i disposat a lluitar pel seu èxit, encara que passi per temps de crisi.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Comunicació a l'empresa
dc.title
Aplicación de las técnicas de comunicación externa a la comunicación interna de las empresas
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis