Nuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrilla

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
López Torró, Mar
dc.date.accessioned
2012-03-29T08:53:47Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:30Z
dc.date.available
2012-03-29T08:53:47Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:30Z
dc.date.created
2012
dc.date.issued
2012-03-29
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182665
dc.description.abstract
Aquest treball es una investigació sobre una modalitat contemporània de publicitat anomenada Publicitat de Guerrilla. S’investiguen les causes de la seva aparició i tots els moviments culturals i artistes en els que s’ha inspirat. A més, en aquest treball es pretén analitzar com dur a terme una campanya de Publicitat de Guerrilla per a que tingui èxit, quins són els principis a seguir i els diferents tipus que hi ha dins d’aquesta modalitat
cat
dc.format.extent
69 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat de guerrilla
cat
dc.title
Nuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrilla
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-LOPEZ_TORRO-2012.pdf

3.855Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)