After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Olivé Samarra, Victoria
dc.date.accessioned
2012-03-29T08:39:23Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:04Z
dc.date.available
2012-03-29T08:39:23Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:04Z
dc.date.created
2012
dc.date.issued
2012-03-29
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182664
dc.description.abstract
L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital que comprengui aquesta eina com a principal i abasti altres mètodes interactius a xarxes socials i a altres espais de socialització 2.0. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada dins un context real de l’art contemporani a Barcelona i de la seva màxima compenetració amb aquesta innovadora iniciativa.
cat
dc.format.extent
77 p.
dc.language.iso
spa
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Art contemporani
dc.subject.other
Publicitat
dc.subject.other
Web 2.0
dc.subject.other
Museu d'Art Contemporani de Barcelona (1995-)
dc.title
After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65
dc.embargo.terms
cap


Documentos

TFC-OLIVE-2012.pdf

2.692Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)