dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Muñoz Roca, María
dc.contributor.author
Muñoz-Ramos Mas, Marta
dc.date.accessioned
2012-03-28T14:23:17Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:34Z
dc.date.available
2012-03-28T14:23:17Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:34Z
dc.date.issued
2012-03-28
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182655
dc.description.abstract
Avui dia les xarxes socials, gràcies a les noves tecnologies, han generat un
canvi en la filosofia de la comunicació on Internet s’utilitza tan per rebre
informació com per difondre-la. Aquest canvi té una repercussió no només pel
que fa a les relacions personals, sinó que també s’han experimentat en el sector
de la publicitat modificacions de les seves estratègies i de la planificació de
pressupostos. El món puja a aquest nou tren on tot està connectat. De la mà dels
teòrics de la informació i gràcies a estudis sobre l’ús de les noves tecnologies
hem aconseguit extreure perfils d’usuaris i plasmar reflexes d’aquesta nova
“societat virtual” que té un impacte en la economia global.
spa
dc.format.extent
73 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Xarxes socials
cat
dc.subject.other
Globalització
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.title
Implicaciones socioeconómicas de las redes sociales en el mundo global
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat