dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Menal Casas, Jorge
dc.contributor.author
Gurriz García, Sergi
dc.date.accessioned
2012-03-28T09:31:17Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:01Z
dc.date.available
2012-03-28T09:31:17Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:01Z
dc.date.issued
2012-03-28
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182649
dc.description.abstract
Aquest treball final de carrera analitza el món dels videojocs des d’una perspectiva
comercial i de màrqueting. Els videojocs s’han convertit en la forma d’oci audiovisual
més important, per davant del cinema i de la música, fins arribar a estar presents en
la majoria de les plataformes actuals: consoles, ordinadors, dispositius mòbils,
xarxes socials… Aquest creixement exponencial del mercat dels videojocs no ha
passat desapercebut per les grans marques, les quals ja han començat a invertir
importants sumes de diners en el desenvolupament de noves campanyes amb els
videojocs com a protagonistes. El que ens fa també adonar-nos del potencial que té
aquest mitjà publicitari de cara al futur, són les constants millores que van sortint al
mercat de forma progressiva. Algunes millores que ja han començat a situar la
videoconsola com el centre d'oci multimèdia dins de les nostres llars.
cat
dc.format.extent
127 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Videojocs
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.title
El Videojuego : el paso de un producto de entretenimiento social a un nuevo producto de marketing social
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat