dc.contributor
Puig, Quim
dc.contributor.author
Sumoy Burón, Laura
dc.date.accessioned
2011-12-02T10:10:34Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:49Z
dc.date.available
2011-12-02T10:10:34Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:49Z
dc.date.issued
2011-12-02
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/178861
dc.description.abstract
El treball final de carrera El pop i el rock com a productes de gran consum: els Beatles com a marca, té l’objectiu de demostrar la dimensió del màrketing en el cas dels Beatles. Primerament exposa la evolució dels gèneres musicals i dels compositors i grups més influents de la música pop i rock. Seguidament una breu contextualització dels Beatles, per posteriorment abordar l’objectiu principal del projecte, el qual pretén demostrar que el conjunt de Liverpool va ser una gran marca nascuda de la barreja d’estils musicals i del consumisme.
cat
dc.format.extent
77 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Beatles
cat
dc.subject.other
Marques comercials
cat
dc.title
El pop y el rock como productos de gran consumo: Los Beatles como marca
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat