dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Aizcorbe Gonzalvo, Xavier |
dc.date.accessioned |
2011-12-02T09:38:14Z |
dc.date.available |
2011-12-02T09:38:14Z |
dc.date.created |
2011 |
dc.date.issued |
2011-12-02 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/178859 |
dc.format.extent |
71 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Anuncis publicitaris |
dc.subject.other |
Música en la publicitat |
dc.subject.other |
Aspectes psicològics |
dc.title |
Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat
com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social
de la música al llarg de la història, la funció que exerceix en el marc de les ciències de
la comunicació i la seva implementació en les accions de màrqueting actuals. Les
entrevistes finals ens aporten la visió de dos creatius sobre quina ha estat la funció de
la música en la seva campanya, quin és el seu paper en el context publicitari actual i
quin és el futur que li auguren a la música publicitària dels propers anys. |