Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma

dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Aizcorbe Gonzalvo, Xavier
dc.date.accessioned
2011-12-02T09:38:14Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:46Z
dc.date.available
2011-12-02T09:38:14Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:46Z
dc.date.created
2011
dc.date.issued
2011-12-02
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/178859
dc.description.abstract
Aquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social de la música al llarg de la història, la funció que exerceix en el marc de les ciències de la comunicació i la seva implementació en les accions de màrqueting actuals. Les entrevistes finals ens aporten la visió de dos creatius sobre quina ha estat la funció de la música en la seva campanya, quin és el seu paper en el context publicitari actual i quin és el futur que li auguren a la música publicitària dels propers anys.
cat
dc.format.extent
71 p.
dc.language.iso
spa
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Anuncis publicitaris
dc.subject.other
Música en la publicitat
dc.subject.other
Aspectes psicològics
dc.title
Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65
dc.embargo.terms
cap


Documents

TFC-AIZCORBE-2011.pdf

1.699Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)