Creación de una marca cosmética y su comunicación

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Sauret Pont, Jordi
dc.contributor.author
Ricart Elias, Luisa
dc.date.accessioned
2009-02-27T11:16:09Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:20Z
dc.date.available
2009-02-27T11:16:09Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:20Z
dc.date.created
2009
dc.date.issued
2009-02-27T11:16:09Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/13831
dc.description.abstract
En aquest treball es pretén desenvolupar el llançament publicitari d’una nova marca per a un determinat grup empresarial, escollint, a l’efecte, com a hipòtesi de treball, el grup PUIG, i dins del mateix, dues de les seves tres divisions, les que tenen com a objecte fragàncies i cosmètica, l’anomenada “Prestige” (selectiu) i la coneguda com a “Beauty” (“mass market”). Es realitzarà, primer, un estudi del client, per comprendre millor les seves necessitats, s’analitzarà, seguidament, l’estat del mercat i de la competència, descobrint aquí que ninguna de les marques que es contemplen és exclusiva per al “target” “senior”, i s’entrarà, després, ja de ple, en el nucli de l’assessorament, escollint “target” (dones “seniors”) i segment (selectiu), apuntant l’oportunitat de dotar a una marca selectiva d’una comunicació agradable. Finalment, es realitzaran els corresponents projecte i “briefing” i es dissenyarà la campanya: “naming”, “packs”, anuncis...
cat
dc.format.extent
73 p.
ca
dc.format.extent
5080031 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Cosmètics
ca
dc.title
Creación de una marca cosmética y su comunicación
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-RICART-2009.pdf

4.844Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)