Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/13805

Els gabinets de premsa i la mesura de la seva repercussió
Garriga Alsina, Maria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David
La majoria d’agències de relacions públiques d’avui en dia, segueixen dedicant gran part dels seus esforços a les relacions amb els mitjans de comunicació. D’aquesta àrea s’ocupen els gabinets de premsa, que s’encarreguen de difondre informació de les institucions públiques o privades als mitjans, amb l’objectiu principal d’aconseguir un clima favorable amb els seus públics. Aquestes informacions publicades en els mitjans s’anomenen publicity. La medició de la repercussió de les activitats de relacions públiques, i més concretament, de la publicity, és un dels temes més importants i més discutits del sector. En general, les agències catalanes i nord-americanes tenen coneixement sobre els valors i beneficis que aporta el mesurament, tot i això encara s’observa una manca d’activitat sobre aquest tema.
2009-02-26
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Relacions públiques
Gabinets de premsa
Publicitat en els mitjans de comunicació de massa
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
87 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-GARRIGA-2009.pdf 460.1 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters