dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Arasa i Fava, Daniel |
dc.contributor.author |
Trias de Bes Agell, Elena |
dc.date.accessioned |
2009-02-26T15:51:00Z |
dc.date.available |
2009-02-26T15:51:00Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-02-26T15:51:00Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/13803 |
dc.format.extent |
116 p. |
dc.format.extent |
1208056 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Blocs |
dc.subject.other |
Periodisme electrònic |
dc.subject.other |
Premsa electrònica |
dc.subject.other |
Diaris interactius |
dc.subject.other |
Participació ciutadana |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
dc.title |
Más allá de los blogs personales: el periodismo participativo en la prensa electrónica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
La irrupció d’Internet i les Noves Tecnologies, juntament amb una sèrie de factors socials, polítics i econòmics, han redefinit la clàssica relació unidireccional entre els mitjans i les seves audiències. En aquest context de democratització informativa, el tradicional monopoli dels mitjans ha desaparegut en pro d’un accés i una participació més gran dels lectors a la informació. Aquesta nova modalitat periodística, denominada Periodisme Participatiu o 2.0, promou tota una sèrie de canals o vies de comunicació -xats, fòrums, enquestes, entrevistes, lectors informadors etc.- que ofereixen a l’usuari la possibilitat de convertir-se en receptors i emissors de les noticies alhora. Aquesta intervenció activa de les audiències en el procés informatiu ha alterat, irremediablement, els patrons de consum informatiu i la naturalesa del periodisme tradicional |