dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ortuño Flamerich, Roger
dc.contributor.author
Raya Manresa, Sara
dc.date.accessioned
2009-02-24T16:17:35Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:22Z
dc.date.available
2009-02-24T16:17:35Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:22Z
dc.date.issued
2009-02-24T16:17:35Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/13773
dc.description.abstract
El present treball compta amb dues parts. La primera es una recopilació sobre temes relacionats amb el correu electrònic i el seu ús: la seva història; els elements que el composen; serveis i programes que ofereix, l´ús d’aquesta eina; l’importància d´aquest dins del e-marketing; la seva efectivitat com a eina de marketing; atributs que se li assignen; les seves principals aplicacions; legislació que el regula; i altres dades que poden ser de gran utilitat a l´hora de fer una tramesa de correu electrònic. La segona part d´aquest treball conté una investigació quantitativa sobre alguns elements o variables que poden influir en l´efectivitat final de la tramesa massiva de correus electrònics realitzada per una empresa amb finalitat comercial.
cat
dc.format.extent
78 p.
ca
dc.format.extent
1042344 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Correu electrònic
ca
dc.subject.other
Màrqueting a Internet
ca
dc.subject.other
Correu brossa (Correu electrònic)
ca
dc.subject.other
Legislació
ca
dc.title
El e-mail marketing como herramienta de comunicación de OLR Software SL
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca