Author

Barbosa Bota, Elsa

Other authors

Schaper, Marie-Monique

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Publication date

2025-09



Abstract

En aquest treball podem trobar un pla de màrqueting estratègic per a l’Hotel Condes del Pallars, situat a Rialp. L’objectiu principal és reforçar el vincle de l’hotel amb el territori i recuperar la seva rellevància com a referent turístic i social. Per fer-ho es proposen accions concretes en les quals es combina tradició i innovació. Això ha estat possible a partir d’una anàlisi de context històric i actual, així com d’un diagnòstic estratègic. El treball destaca el valor identitari, el potencial del territori i l’aprofitament denoves eines digitals i de comunicació.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

Màrqueting turístic; Gestió d'empresa; Estratègia empresarial; Turisme--Màrqueting; Empreses--Planificació

Rights

cc-by-nc-nd

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)