Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/97515

Implementació de cursos d'Electrònica i Tècniques de Microscòpia en modalitat docent semipresencial amb estratègies de treball cooperatiu i avaluació continuada en entorn de programari lliure Moodle
Peiró Martínez, Francisca
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat de Barcelona
2011-02-14
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Electrònica -- Ensenyament universitari
Enginyeria -- Ensenyament universitari
Ensenyament virtual
Tecnologia de la informació i educació
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
39 p.
Report
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00079
         

Full text files in this document

Files Size Format
2007MQD00079.pdf 2.282 MB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Eljarrat Ascunce, Alberto; Gacevic, Z.; Fernández-Garrido, S.; Calleja Pardo, Enrique; Magén, César; Estradé Albiol, Sònia; Peiró Martínez, Francisca
Ristau, Detlev; Günster, Stefan; Bosch i Puig, Salvador; Duparré, Angela; Masetti, Enrico; Ferré Borrull, Josep; Kiriakidis, George; Peiró Martínez, Francisca; Quesnel, Etienne; Tihhonravov, Alexander
Eljarrat Ascunce, Alberto; López-Conesa, Lluís; Magén, César; Gacevic, Z.; Fernández-Garrido, S.; Calleja Pardo, Enrique; Estradé Albiol, Sònia; Peiró Martínez, Francisca
Clavero, C.; García-Martín, J. M.; Armelles Reig, G.; Cebollada, Alfonso; Huttel, Y.; Estradé Albiol, Sònia; Albiol i Cobos, Jordi; Peiró Martínez, Francisca; Balcells i Argemí, Lluís
Pastor Pastor, David; Cuscó i Cornet, Ramon; Artús i Surroca, Lluís; Iborra, Enrique; Jiménez, J.; Peiró Martínez, Francisca; González Díaz, Germán; Calleja Pardo, Enrique
 

Coordination

 

Supporters