Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/9131

Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN
Ferran Morgado, Ainhoa
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva
L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008).
2008-07-22
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat en la premsa
Promoció de vendes
Catalunya
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
88, 49 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
TFC-FERRAN-2008(1).pdf 608.0 KB PDF TFC
TFC-FERRAN-2008(2).pdf 436.7 KB PDF Annexos

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters