Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1227

Diagnosi de la relació entre les aplicacions didàctiques de la museografia virtual i l'educació formal anàlisi de casos
Corral Escamez, Rosa Maria
Universitat Oberta de Catalunya
L'educació formal necessita de noves eines d'aprenentatge que s'ajustin a la revolució que ha sofert la nostra societat, i una d'elles pot ser l'aplicació de les TIC a la difusió del patrimoni museològic. Com construir aquest discurs museogràfic i l'anàlisi de diferents exemples ja existents en la xarxa, conformen aquest treball.
La educación formal necesita de nuevas herramientas de aprendizaje que se ajusten a la revolución que ha sufrido a nuestra sociedad, y una de ellas puede ser la aplicación de las TIC a la difusión del patrimonio museológico. Como construir este discurso museogràfic y el análisis de diferentes ejemplos ya existentes en la red, conforman este trabajo.
Formal education requires new learning tools that adapted to the revolution that our society has undergone. One of these may be the application of ICT to diffusion of museological patrimony. How to construct this museographic discourse and the analysis of various already existing examples on internet, comprise this study.
10-06-2010
Information Technology
Didactics
Educating in values
Tecnologia de la informació
Museus virtuals
Didàctica
Educació en valors
Tecnología de la información
Museos virtuals
Didáctica
Educación en valores
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem