Title:
|
Lanzamiento de marca y plan de comunicación de Mimatelier
|
Author:
|
Rubio Montes, María
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso |
Resum:
|
Crear una marca de vestits per a ocasions especials en el mercat actual pot semblar
una cosa difícil i ple de desafiaments, ja que és un mercat molt saturat en el qual ja
existeix tot. És per això, que volem fer-li un volt i canviar les regles de com normalment
veiem aquests productes. Mimatelier sorgeix d'una proposta innovadora, que busca
oferir a les dones una experiència única i realista. Volem deixar enrere tot el
convencional i posar el focus en una cosa més disruptiva. Aquest treball recull tot el
procés de creació i pla de comunicació de la marca Mimatelier.
En aquest, s'ha dut a terme una profunda anàlisi del mercat de les tendències actuals
de la moda, per a assegurar que el valor diferencial de la marca sigui clar i rellevant.
Mimatelier s'enfoca en la creació de vestits amb materials d'alta qualitat i amb un ús
versàtil, però no volem ser coneguts només per això, volem que ens vegin com una
marca que es diferencia de la resta en la forma en la qual embeni el seu producte.
Volem anar més enllà, li donarem valor al que mai s'havia donat i donar a conèixer els
nostres vestits d'una forma diferent de l'habitual, però realment molt normal per a tots. |
Resumen:
|
Crear una marca de vestidos para ocasiones especiales en el mercado actual puede
parecer algo difícil y lleno de desafíos, puesto que es un mercado muy saturado en el
que ya existe todo. Es por eso, que queremos darle una vuelta y cambiar las reglas
de como normalmente vemos estos productos. Mimatelier surge de una propuesta
innovadora, que busca ofrecer a las mujeres una experiencia única y realista.
Queremos dejar atrás todo lo convencional y poner el foco en algo más disruptivo.
Este trabajo recoge todo el proceso de creación y plan de comunicación de la marca
Mimatelier.
En este, se ha llevado a cabo un profundo análisis del mercado de las tendencias
actuales de la moda, para asegurar que el valor diferencial de la marca sea claro y
relevante. Mimatelier se enfoca en la creación de vestidos con materiales de alta
calidad y con un uso versátil, pero no queremos ser conocidos solo por eso, queremos
que nos vean como una marca que se diferencia del resto en la forma en la que vende
su producto.
Queremos ir más allá, vamos a darle valor a lo que nunca se había dado y dar a
conocer nuestros vestidos de una forma diferente a lo habitual, pero realmente muy
normal para todos. |
Abstract:
|
Creating a brand of dresses for special occasions in today's market may seem difficult
and full of challenges, since it is a very saturated market where everything already
exists. That's why we want to give it a twist and change the rules of how we normally
see these products. Mimatelier arises from an innovative proposal, which seeks to offer
women a unique and realistic experience. We want to leave behind everything
conventional and focus on something more disruptive.
This work gathers the whole process of creation and communication plan of the
Mimatelier brand. In this, a deep market analysis of current fashion trends has been
carried out, to ensure that the differential value of the brand is clear and relevant.
Mimatelier focuses on creating dresses with high quality materials and versatile use,
but we do not want to be known only for that, we want to be seen as a brand that differs
from the rest in the way it sells its product.
We want to go further, we are going to give value to what has never been given and
make our dresses known in a different way than usual, but really very normal for
everyone. |
Publication date:
|
2023-9- |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Pla de comunicació Construcció de marca (Màrqueting) Moda |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Pages:
|
65 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|