Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/534906

La nueva transmedialidad en series dirigidas a la Generación Z. Su aplicación en la estrategia de contenido de marca
Naharro Dávila, Marta
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Narrativa transmèdia
Sèries televisives
Generació Z
Màrqueting
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
108 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-NAHARRO-2020.pdf 2.225 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem