Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/530637

Plan de comunicación para la aplicación de citas Tinder dirigida al mercado español en 2021
Anadón Capellas, Ona; Gisbert Jassans, Mireia; Gorostegi Gabíria, Laura; López Bertrans, Virginia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
TFG del Grau en Publicitat, Relacions públiques i Màrqueting tutoritzat per Víctor Curto Gordo
2021
31 - Demografia. Sociologia. Estadística
TFG
Publicitat
Relacions públiques
Màrqueting
Aplicacions mòbils
Xarxes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
213 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFG Plan de com ... cación de citas Tinder.pdf 38.51 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters