Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/529933

Fostering secondary students’ plurilingual competence: an IPA based didactic proposal
Osmanoglu, Léa
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna; Universitat Ramon Lull. La Salle
TFM del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes. Especialitat Anglès tutoritzat per Hendrik Dirk Lagerwaard
2022
Professors d'educació secundària -- Formació -- TFM
Anglès -- Ensenyament -- TFM
Multilingüisme -- TFM
Competència i actuació (Lingüística) -- TFM
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
69 p.
Trabajo fin de máster
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFM - Léa Julide Osmanoglu.pdf 1.746 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem