Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/5207

El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales
Purcallà Ariño, Xavier
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco
Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials.
2008-03-11
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Ronaldinho
Publicitat
Marques comercials
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
74, 30 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
TFC-PURCALLA-2008(1).pdf 508.0 KB PDF Primera part
TFC-PURCALLA-2008(2).pdf 10.02 MB PDF Segona part

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters