dc.contributor.author |
Martínez Fernández, Alexis |
dc.contributor.author |
Soler Ruiz, Vicenç |
dc.contributor.author |
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria |
dc.date |
2013 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/104136 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:104136 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes ; |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ |
dc.subject |
Automòbils Automatització Conducció Mesures de seguretat |
dc.title |
Sistemes d'assistència a la conducció |
dc.type |
Treball final de grau |
dc.description.abstract |
La proposta del projecte es basa en desenvolupar un conjunt d'eines que permetin a un sistema automòbil i a partir d'unes variables d'entrada, efectuar una acció sobre ell mateix on el criteri a avaluar serà el risc present que pateixi aquell vehicle dins l'entorn de circulació. Per a portar a terme totes aquestes funcions, ens cal avaluar el nostre entorn mitjançant tècniques de reconeixement de patrons i tenir una bona presa de decisions gràcies a la lògica difusa per a cercar una solució, si esdevé qualsevol tipus de situació de perill. |
dc.description.abstract |
La propuesta del proyecto se basa en desarrollar un conjunto de herramientas que permitan a un sistema automóvil y a partir de unas variables de entrada, efectuar una acción sobre el mismo donde el criterio a evaluar será el riesgo presente que sufra un accidente aquel vehículo dentro de un entorno de circulación. Para llevar a cabo todas estas funciones habrá que evaluar nuestro entorno mediante técnicas de reconocimiento de patrones y tener una buena toma de decisiones gracias a la lógica difusa para buscar una solución, si sucede cualquier tipo de situación de peligro. |