Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/5183

La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación
Velat Castillo, Pablo
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Fernández Alonso, Isabel
En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.
05-03-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió
programes de televisio
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
65 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-VELAT-2008.pdf 819.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem