Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/5175

Hillary Clinton, un sueño americano en femenino
Ballesta Ferrer, Ángela
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
Aquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del panorama polític d'Estats Units, en la primera dona candidata a la presidència.
04-03-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Política
Mitjans de comunicació de massa
Clinton Hillary Rodham
Estats Units d'Amèrica
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
86 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-BALLESTA-2008.pdf 732.6 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats