Estrategias de espectacularización en las tertulias políticas televisivas. Caso de la cobertura de las elecciones municipales de Barcelona de 2015
Montagut Calvo, Marta; Carrillo Pérez, Nereida
-Espectacularización
-Infoentretenimiento
-Tertulias políticas
-Mediatización
-Campañas electorales
-Elecciones
-Televisión
-TV3
-8TV
-BTV
-Spectacularization
-Infotaintment
-Political gathering
-Mediatization
-Election campaigns
-Elections
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/225053

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Martí, Josep Maria,; Bonet Bagant, Montse; Montagut Calvo, Marta; Pérez-Portabella Lopez, Antoni
 

Coordination

 

Supporters