Abandono escolar prematuro y alumnado de origen extranjero en España : ¿un problema invisible?
Carrasco, Sílvia; Pàmies Rovira, Jordi; Narciso Pedro, Laia
-Juventud
-Inmigración
-Abandono temprano de la educación y la formación (ATEF)
-Integración social
-España
-Cataluña
-Youth
-Immigration
-Early leaving from education and training (ELET)
-Social integration
-Spain
-Catalonia
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/215032

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Pàmies Rovira, Jordi; Carrasco, Sílvia; Pinyol, Gemma; Riera, Núria; Mesas, Alicia; Sánchez Martí, Angelina; Narciso Pedro, Laia; Aoulad, Mustapha; Moya, David; el Mouali Samadi, Fatiha; Girós Calpe, Roser; García, Javier; Poblet, Gaby; El Jabary, Cheima; Llos Casadella, Berta; Caravaca Hernández, Alejandro; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca EMIGRA
Pàmies Rovira, Jordi; Bertran, Marta; Ponferrada Arteaga, Maribel; Narciso Pedro, Laia; Aoullad Sellam, Mustapha; Casalta, Vicenç
 

Coordination

 

Supporters