dc.contributor.author |
Pagès, Joan |
dc.date |
2003 |
dc.date.accessioned |
2021-09-11T02:59:38Z |
dc.date.available |
2021-09-11T02:59:38Z |
dc.date.issued |
2021-09-11 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/199445 |
dc.identifier |
10.17345/comeduc200333-39 |
dc.identifier |
oai:ddd.uab.cat:199445 |
dc.identifier |
ARE-30964 |
dc.identifier |
15759911n16p33 |
dc.identifier |
oai:egreta.uab.cat:publications/8728e57f-04ab-46d6-b9ca-a7844686c3fc |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/497266 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Comunicació educativa ; Núm. 16 (2003), p. 33-39 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Tots els drets reservats. |
dc.rights |
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ |
dc.subject |
Didàctica de les Ciències Socials |
dc.subject |
Història de Catalunya |
dc.subject |
Currículum |
dc.title |
La història de Catalunya al nou currículum |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
A partir d'una panoràmica de l'ensenyament de la Història en general, i de l'ensenyament de la Història a Catalunya en concret, es planteja la situació dels currículums d'ESO i Batxillerat després de la reforma realitzada pel govern del Partir Popular al desembre del 2000 i les modificacions que els Reals Decrets van provocar al currículum d'ESO de la Generalitat |