¿Cómo podemos analizar la competencia narrativa del alumnado en el aprendizaje de la Historia?
Sant Obiols, Edda; Pagès, Joan; Santisteban, Antoni; González-Monfort, Neus; Oller, Montserrat
-Competencia narrativa
-Narraciones históricas
-Enseñanza de la Historia
-Pensamiento histórico
-Pensamiento social
-Narrative competence
-Historical narratives
-Teaching history
-Historical thinking
-Social thinking
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/195352

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sant Obiols, Edda; González-Monfort, Neus; Santisteban, Antoni; Pagès, Joan; Oller, Montserrat
Pagès, Joan; González-Monfort, Neus
 

Coordination

 

Supporters