¿Iguales en qué y cómo? : Una revisión de las propuestas realizadas desde la teoría de la justicia al campo de la educación
Montes Ruiz, Alejandro; Parcerisa, Lluís
-Justicia distributiva
-Igualdad de oportunidades
-Equidad educativa
-Teorías de la justicia
-Políticas educativas
-Teorías normativas
-Políticas de representación
-Políticas de reconocimiento
-Justícia distributiva
-Igualtat d'oportunitats
-Equitat educativa
-Teories de la justícia
-Polítiques educatives
-Teories normatives
-Polítiques de representació
-Polítiques de reconeixement
-Distributive justice
-Equal opportunities
-Educational equity
-Theories of justice
-Education policy
-Normative theories
-Representation policies
-Recognition policies
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/165403

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Tarabini-Castellani, Aina; Curran, Marta; Montes Ruiz, Alejandro; Parcerisa, Lluís
Montes Ruiz, Alejandro
Tarabini-Castellani, Aina; Castejón, Alba; Curran, Marta; Fontdevila, Clara; Montes Ruiz, Alejandro