dc.contributor.author |
Slater, Charles |
dc.contributor.author |
Silva García, Patricia |
dc.contributor.author |
Antúnez, Serafí |
dc.date |
2014 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/145873 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:145873 |
dc.identifier |
urn:recercauab:ARE-77212 |
dc.identifier |
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/7f2fba74-5a32-4c59-a0d1-07de6ac56b7b |
dc.identifier |
urn:scopus_id:85078840139 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación ; Vol. 12, núm. 4 (2014), p. 5-12 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ |
dc.title |
Avances recientes sobre el liderazgo escolar en países anglófonos |
dc.type |
Article |