Los desafíos de la pedagogía cyberfeminista : un estudio de caso
Biglia, Barbara; Jiménez, Edurne
-Xarxa feminista
-Educació virtual
-Difracció
-Pedagogia ciberfeminista
-Networking feminista
-Educación virtual
-SIMReF
-Difracción
-Pedagogía cyberfeminista
-Feminist networking
-Virtual education
-Difractation
-Cyberfeminist pedagogy
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/112158

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Martínez Martínez, Luz María; Biglia, Barbara; Luxán, Marta; Fernández, Cristina; Azpiazu, Jokin; Bonet i Martí, Jordi
Martínez Martínez, Luz María; Biglia, Barbara; Luxán, Marta; Fernández, Cristina; Azpiazu Carballo, Jokin; Bonet Martí, Jordi