Perspectiva de la práctica del profesor de matemáticas de secundaria sobre la enseñanza de la derivada. De la perspectiva del profesor a la práctica
Gavilán Izquierdo, José María; Llinares, Salvador; García, Mercedes
-Pràctica del professor
-Construcció del coneixement
-Modelació de la descompensació
-Genètica d'una noció
-Perspectiva de la pràctica
-Práctica del profesor
-Construcción del conocimiento
-Modelación de la descomposición
-Genética de una noción
-Perspectiva de la práctica
-Derivada
-Teacher's practice
-Construction of knowledge
-Modeling a genetic decomposition of mathematic notion Practice's perspective
-Derivative
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/102342

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Gavilán Izquierdo, José María; García, María Mercedes; Llinares, Salvador
Martorell, Almudena; Gutiérrez-Recacha, Pedro; Irazábal, Marcia; Marsà, Ferrán; García, Mercedes
Irazábal, Marcia; Marsà, Ferrán; García, Mercedes; Gutiérrez-Recacha, Pedro; Martorell, Almudena; Salvador Carulla, Luis; Ochoa Güerre, Susana